(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 nepp tyvär man måste få tag i pikmin (sämsta spelet tycker jag) för att få troffen det e det ända jag tyker e dåligt med melee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 man köper det inte för å få trofen då e man ju knäpp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 man e inte knäpp man måste ju det men bästa sättet e å låna av något eghuve soom tycker att spelet e bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 För att få Vacuum Luigi måste man ha ett Luigis Mansion sparning på sitt minneskort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_gamer_X Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 nepp jag har vacuum luigi jag kommer inte ihåg hur jag fick den men inte med en luigis mansion sparning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 japp samma här man behöver ingenting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg