Hoppa till innehåll

Super Mario Sunshine


Rekommendera inlägg

116 styck plus 9 blåa mynt... Hur tusan får man de två blåa mynten, som man tar genom att spruta på en ring och ta sig till en annan ring, där ett blått mynt kommit fram, i Noki Bay?

Det är bara vatten mellan de två ringarna i Noki Bay. Att simma tar för lång tid. Ska man försöka med båten? Jag har många gånger varit mycket nära att ta mynten med båten...

 

Jo, du ska använda båten... Bara spruta åt motsatt håll mot vart du ska...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst The heroin

Suck, orkar inte försöka mer med båten. (I Corena berget fick jag dö varje gång jag tog ett blått mynt :P Jag tog ett, kraschade och fick börja om. Det fanns 9 runt plattan, där man ska använda raket till molnen ovanför. Så jag dog 8 gånger, det vill säga det första myntet lyckades jag få tag i när jag var på väg till Bowser.) Är alltså jätteusel med båda surfningsbräda och båt... <_< Och Yoshi, också :P Hoppar ofta fel, så att man hamnar i vattnet och Yoshi dör.

Nu ska jag spela Luigi's Mansion istället :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Suck, orkar inte försöka mer med båten. (I Corena berget fick jag dö varje gång jag tog ett blått mynt :P Jag tog ett, kraschade och fick börja om. Det fanns 9 runt plattan, där man ska använda raket till molnen ovanför. Så jag dog 8 gånger, det vill säga det första myntet lyckades jag få tag i när jag var på väg till Bowser.) Är alltså jätteusel med båda surfningsbräda och båt... <_< Och Yoshi, också :P Hoppar ofta fel, så att man hamnar i vattnet och Yoshi dör.

Nu ska jag spela Luigi's Mansion istället :)

 

Jag tog alla blåa mynt på en och samma gång.. Ganska feg taktik dock.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The heroin

Jippi hurra jippi hurra!

 

Tog ett av de där två blåa mynten vid ringarna i Noki Bay!

Har nu 117 Shine Sprites.

Petey Piranha: Det hände inget "extra" när jag hade 117.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jippi hurra jippi hurra!

 

Tog ett av de där två blåa mynten vid ringarna i Noki Bay!

Har nu 117 Shine Sprites.

Petey Piranha: Det hände inget "extra" när jag hade 117.

 

Nej, det var5 ju synd... Då måste man få se dem där extrascenerna när man har tagit 120.... vilket är rätt svårt...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...