Svedda Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Skrivet 22 Juni 2005 Jag vill också veta hur man städar hela Sirena Beach inom en viss tid! Det finns alltid något fläck som jag missar, och som förstör hela uppdraget... Och förresten, tips på hur man styr surfingsbrädan bättre? Jag misslyckas jämt med att samla åtta röda mynt på brädan i Ricco-banan... :( Det finns inget annat att göra (har klarat alla episoder i alla andra nivåer) förutom att samla hundra mynt och få en Sun Sprite, samla blå mynt för att köpa Sun Sprite, leta efter gula fåglar att spruta på, klara bonusbanor och sådant... Jag klarar den banan utan att använda en bläckfisk (surfingbräda)
Gäst The heroin Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Skrivet 22 Juni 2005 Jaså? Men jag har klarat det nu :) Styr nu brädan mycket bättre efter många timmar övning.
Brawler Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Skrivet 22 Juni 2005 E det nån viss episode på banorna när Shadow Mario tar Marios nozzle och man ska köra en slags hinderbana?
Gäst The heroin Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Skrivet 22 Juni 2005 Nej, det är olika varje gång. Tex i Bianco Hills så är det period 3 och 6, i Pinna Park 2 och 6, Gelato Beach period 1 och mer. Men jag tycker att det är vanligaste med period 6.
Shadowbeing Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Skrivet 22 Juni 2005 Vilken hinderbana tycker ni är svårast...? Jag tycker det där med Shell Secret,,, Jag klarade det efter ett antal timmars träning första gången... Men nu klan jag den, så den är lätt..=)
Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Skrivet 22 Juni 2005 Shell secret tycker jag oxå e jobbig, den e lång som f*n.
Shadowbeing Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Skrivet 22 Juni 2005 Jag ramlade ner för den näst sista snurren... F*n vad sur jag blev då...
Gäst The heroin Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Skrivet 22 Juni 2005 Hehe jag klarade nyss, typ igår tror jag, den hemliga banan i Noki Bay (alltså den där Shell Secret) men jag minns inte vilket det är :P Jag försöker klara flera samtidigt. Inte konstigt att det blir förvirrat. (Just nu bara en enda kvar, den där i period 6 i Bianco Hills)
Shadowbeing Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Skrivet 25 Juni 2005 Hehe jag klarade nyss, typ igår tror jag, den hemliga banan i Noki Bay (alltså den där Shell Secret) men jag minns inte vilket det är :P Jag försöker klara flera samtidigt. Inte konstigt att det blir förvirrat. (Just nu bara en enda kvar, den där i period 6 i Bianco Hills) Är det röda coins du menar? alltså.. röda coins i episode 6 på secret banan...
Gäst The heroin Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Skrivet 26 Juni 2005 Jojo, röda mynt var det. Klarade precis den sista hemliga banan i spelet :D Det var på period 6 i Bianco Hills. Den är den svåraste, tycker jag. Det är den banan, som har röda och blåa plattor (egentligen är det bruna träplattor, med röda eller blåa ram runt) som vänder efter några sekunder. Så finns det också jättelik genomskinlig block, med vita kanter och med olika färger hörn. Den vrider, så att man måste flytta sig för att alltid stå ovanför på blocket. Ja, och sen är det igen träplattor med röda eller blåa ram, där dör jag alltid :) Men i alla fall, nu har jag klarat den.
Pink Tiger Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 26 Juni 2005 Det är bra, hur många stjärnor har du?
Gäst The heroin Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Skrivet 26 Juni 2005 116 styck plus 9 blåa mynt... Hur tusan får man de två blåa mynten, som man tar genom att spruta på en ring och ta sig till en annan ring, där ett blått mynt kommit fram, i Noki Bay? Det är bara vatten mellan de två ringarna i Noki Bay. Att simma tar för lång tid. Ska man försöka med båten? Jag har många gånger varit mycket nära att ta mynten med båten...
Rekommendera inlägg