Hoppa till innehåll

Dagis Fusket!


Gäst Andreasswf
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Andreasswf

Jo jag gjorde det där dagis fusket med att man skulle lämna in två pkmns och gå till den där saken som när man går pån åker man ner i gen

Då skulle man göra så att uppåt pilen var nertryckt hela tiden OCH JAG HITTADE ETT SÄTT! det sitter nu och går upp och ner upp och ner men jag är osäker om det förstör någonting eller tycker ni jag ska hålla på för det funkar verkligen den går redan nu(jag började i förrgår)

 

 

så tycker ni jag ska sluta?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Wish_Maker

asså jag har läst nånstans att man ska bara sätta nått så knappen hålls nere typ tejpa fast knappen eller sätta nått tungt på.. men det kan ju inte förstöra spelet för att man går framåt och så är det sand ivägen så man åker ner igen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

jo du kan forstsätta utan risker.. men du kan ju då och då gå och kolla om du har fått ägg... eller du kanske bara vill ha lvl..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

i öknen finns det sand dyner som du måste ha en speciel cykel som går fortare ju längre sträckor men söligt på korta med den cykeln så kan du ta fart och cykla upp för sanden som går upp för berg så kommer du upp en bit där du kan hitta nya pokemon typ

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

om du sätter in en Pokemon på Day Care så lvlar den ju.. och i Ruby så är det ju mer steg du tar så går dom snabbare upp i lvl

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...