Rallypacker Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Jag har Telia 24 mbit bredband, som krånglar ibland. Problemet är att den inte förnyar den dynamiska ip-adressen som man ska... Är det någon som har Telia och löst detta problem? I så fall är jag mycket tacksam för svaret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Har inte Telia bredband så jag kan inte svara på det. Har du kollat på denna länk om det står något (Frågor & Svar)? http://www.telia.se/privat/frame.do?mainFr...Id%3D1238057535 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 ja, men jag hittar inget ordentligt svar där heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 det behöver inte vara något med bredbandet för jag har också haft det problemet, men jag har brandvägg och det räckte att jag stänge av den så funkade bredbadet. Om du har brandvägg så prova och stäng av den innan du startar upp internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 jag tycker att det borde fungera för jag har Telia säker surf... så brandväggen är från Telia... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 då borde de ju funka :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 ja, men det är fortfarande väldigt ostabilt... Får nog ta och ringa supporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.