kungen_ Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Hej jag har börjat om på mitt PKMN Ruby. Jag har klarat 7 gym och är där vid caravan cave där man behöver strenght. Men felet är att jag har glömt bort var man får strenght. Vet nån här var man får strenght? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kungen_ Skrivet 13 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Snälla svara jag behöver ett svar nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Har du gåt igenom och frågat alla i alla städer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolman4 Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Det var så länge sen jagspelade ruby så jag kommer inte ihåg men har du gått in i grottan där man mötter den där stora pokemonen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kungen_ Skrivet 14 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Tack, för alla svar men jag luskade ut det själv igår! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Ja då får väl en moderat låsa tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg