snadam Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Hejsan ! Jag har kommit till Ever Grande City och gått in i grottan där. Har gått runt i grottan hela dagen nu ! Ska man göra nått specielt där inne ? Är eliet 4 där inne ?? Har hittat 2 pocke bollar bara ... Om inte eliet 4 är där inne nån stans ... Var är den då ?? :huh: Mvh //adam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Du ska ju komma ut där genom en öppning i grottan för där strax utanför finns Elit 4. Du ska träffa en snubbe innan du kommer ut i grottan som har väldigt starka pokemon innan du kan gå ur grottan. Han finns intill grott öppningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolman4 Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Ja så ska man göra men det finns väldigt många gångar där inne!Men jag hade en karta som köpt på riktigt då allstå!Vill du att jag ska göra en vägg beskriining? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snadam Skrivet 16 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 JA GÄRNA !!!!!! =D Hittar ju ingen ting där inne ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kungen_ Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Annars finns det här http://dynamic.gamespy.com/~psypoke/rs/victory.php Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snadam Skrivet 21 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Tackar !!!!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kungen_ Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Varsågod! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg