henk_a Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Vilken knapp trycker man för att cykla fort? Det står ju inte i settings vad jag sett, och jag har prövat de flesta knapparna ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Vilken knapp trycker man för att cykla fort? Det står ju inte i settings vad jag sett, och jag har prövat de flesta knapparna ffs. det går inte cyckla fortare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Jo, det ska gå, men det finns ingen knapp för det. Tror att det har med cykelskill att göra. När du får mer skille så cyklar du snabbare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 15 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Det gick ju på PS2 versionen ffs. Alltså jag menar att han ställer sig upp och kör fortare, för de andra gör det på första uppdraget, och när jag kör efter dem så kör de alltid ifrån mig och den där förbannde bilen hinner alltid ikapp mig och skjuter mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Det gick ju på PS2 versionen ffs. Alltså jag menar att han ställer sig upp och kör fortare, för de andra gör det på första uppdraget, och när jag kör efter dem så kör de alltid ifrån mig och den där förbannde bilen hinner alltid ikapp mig och skjuter mig. lol menar du så kan du engelska??? du ska trycka många gånger pa W..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.