Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag har märkt att folk hela tiden vill veta vad RS2 e så jag ska förklara det klart och tydligt här och nu så blir det förhoppningsvis inga fler frågor om detta. Rune scape2 är samma spel som det rune scape dem flesta spelar och finns på runescape.com. RS2 är numera dock känt som bara rune scape nu och det tidigare RS1 som dem slutat uppdatera heter nu istället rune scape classic vilket e den äldre versionen. så om du inte har en gubbe så gör du en genom att trycka på create account o du kan använda ditt namn o lösen från classic till RS2 o har du redan ett så tryck bara på play game o välj grafikkvalite o server o existing user så spelar du rune scape2.

Hoppas den här instruktionen gör nytta till nybörjare o dem som inte förstår sig på det här med dem olika rune scape o att att andra RS relaterade trådar slipper bli smittade med den här frågan hela tiden

Skrivet (redigerat)

jo iförsig. det går ut på att man har en gubbe i en gammaldags fantasyvärld så kan man träffa andra o träna sig i olika saker för att kunna göra bättre grejer o tjäna mer pengar som man kan köpa allt möjligt för. det e en ganska kort förklaring på det hela. tack speedez för att du påminde mig om det! :cool:

Redigerat av Foxyrock
  • Skapa ny...