jag undrar kan man få mer än en master ball?????jag fångade mewtwo i min var det smart???????????jag undrar så myckett!!!!!!!!!!!!!jag
Master Ball Problem
med AR eller GS kan men få 99 om man vill :lol: men jag har hört att det finns andra sätt att få det
Jag har AR och man får inte bara 99 det står att det är 99 men det är som många som det går. Det tar aldrig slut...........
:kung: okej!!!
:blink: var det smart att fånga mewtwo i min master ball???? :medieval: :cry:
nej och gör inte så många onödiga smileys
:angry: ok
Kan man ska man spara den till Suiciune, Entei lr
raikou, springer bort hela tiden, fegisarna. :angry:
Ja, jag vet!
Det är tur att man har AR :P
(Jag är riktigt mallig för den som ni kanske märkt :lol: )
har 5 masterballs, så jag fångade mewtwo i en
Hur fick du 5 master balls?
Han kanske fick av kompisar...?
Alltså han kanske bytade Pokémon med en kompis, och en av Pokémonen han fick hade Master Ball.
kan man det? :blink:
Ja
jag hade tradat från sapphire till colosseum till Leaf green så ja hade 36 master balls... men nu har jag master balls i key items pocket.. + alla andra bollar där... dom är evigt... det står inte hur många man har... I'm the king of the world with my Action Replay hahahahahahaha!!!
↗ till inläggetAlltså han kanske bytade Pokémon med en kompis, och en av Pokémonen han fick hade Master Ball.
Bytade? ahahahahahahahaha! heter Bytte
Du, snälla vill du att jag ska anmäla? Man kan säga båda sakerna, och nästa gång blir det anmält.
↗ till inläggetAlltså han kanske bytade Pokémon med en kompis, och en av Pokémonen han fick hade Master Ball.
skriv reglern som du tänker anmäla för http://forum.fuska.se/index.php?act=boardrules
1.19,säg inget,anmäl bara