↗ till inlägget1.19,säg inget,anmäl bara
Du har rätt, jag borde bara anmält från början. Sorry. Men "Jirashi_girl" får en chans till, tyckte inte hon bröt tillräckligt mot reglerna för att anmälas.
Du har rätt, jag borde bara anmält från början. Sorry. Men "Jirashi_girl" får en chans till, tyckte inte hon bröt tillräckligt mot reglerna för att anmälas.
Kan man verkligen inte det? Min kompis sa att man kunde hitta en i Mewtos grotta men han ljög förmodligen.
har din kompis sagt att man kan hitta en MasterBall i Mewtwogrottan? Tyvärr, men de kan man inte.
↗ till inläggetJa, jag vet!
Det är tur att man har AR :P
(Jag är riktigt mallig för den som ni kanske märkt :lol: )
Vad e ar?
AR= ACtion Replay. En sak till GBA som man skriver in koder i och sen kan man fsuak till sig massa saker.
↗ till inläggetJa, jag vet!
Det är tur att man har AR :P
(Jag är riktigt mallig för den som ni kanske märkt :lol: )
ursäkta att jag stör i denna tråd... men vad exakt gjorde jag för fel? :(
Du har inte gjort något fel egentligen, jag överdrev bara med att jag skulle anmäla ditt inlägg. Glöm det. :)
↗ till inläggetursäkta att jag stör i denna tråd... men vad exakt gjorde jag för fel? :(
vart får man tg i ar då?
↗ till inläggetHåller med om att de skrivs över allt.. dom borde starta en viktig tråd med det också.. tycker jag iallafall...vart får man tg i ar då?
hur får man gubben framför grottan att flytta på sig i sootopolis sapphir
hör inte till ämnet och det har jag svarat på i en av dina !TRE! ämnen så kolla där ditt... ditt... ditt...
↗ till inläggethur får man gubben framför grottan att flytta på sig i sootopolis sapphir
sluta fråga för F*N
din j**la spammer!!
som min mormor bruka säga sudda sudda sudda sudda bort din sura min munnen den ska skratta å va gla la la la nånting men hur som hels svär inte
↗ till inläggethur får man gubben framför grottan att flytta på sig i sootopolis sapphir
Man dödar eller fångar KYOGRE/GROUDON sen ska dörren öppnas.
↗ till inläggetsom min mormor bruka säga sudda sudda sudda sudda bort din sura min munnen den ska skratta å va gla la la la nånting men hur som hels svär inte
Spamma inte!
Till dig och dom andra: ANmäl istället för att säga att någon har gjort fel!!
↗ till inläggetsom min mormor bruka säga sudda sudda sudda sudda bort din sura min munnen den ska skratta å va gla la la la nånting men hur som hels svär inte
Säg vad man ska anmäla för då? §1.11?
Det finns ingen regel för spamm,bara om det är jäkla massa spamm kan man få en varning....
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in