↗ till inläggetJa, du menar typ genvägar, eller det man tjänar mest på o.s.vde två var de viktigaste personerna för spelet...de kom på de flesta strats som vi använder idag, cesar gjorde de första filmerna. utan dom skulle inga av de världsrekord som är idag vara möjliga :P
Mkdd-rekordsida
just det snabbaste vägen runt banan
↗ till inläggetJo, men ett världsrekord finns det alltid... Finns alltid nån som har bättre...just det snabbaste vägen runt banan
Det är ju inte säkert att dom som har skrivit in har bäst tid i världen, för det finns alltid någon som är bättre som inte registrerat sig ännu.
↗ till inläggetJa, det är möjligt... Men dem är några av dem nästa iaf...Fast dem hade nog reggat sig, eller inte vetat om sidan...Det är ju inte säkert att dom som har skrivit in har bäst tid i världen, för det finns alltid någon som är bättre som inte registrerat sig ännu.
↗ till inläggetDet är ju inte säkert att dom som har skrivit in har bäst tid i världen, för det finns alltid någon som är bättre som inte registrerat sig ännu.
Men har man bra tider borde man ju vara så pass intresserad av spelet att man har hittat sidan
det är i princip omöjligt att vara världsmästare utan att ha pratat med andra spelare sett videos och sånt, de som är på sidan är bäst i världen det är 99.99% säkert(det finns några bra japaner men inte top 10)
Det är i princip det som har nämnts.
jag bara säger: om ni inte har joinat är så gör det nu
www.mariokart64.com/mkdd
Jag kanske ska bli medlem
Kommer säkert vara Noob på rankning på alla barnnorna
Men jag spelar närstan aldrig MKDD
jag har faktist blivit lite bra nu, har nästan alla SG´s :P
Trollungen: Du har absolut inte noob-tider.... Inte ens i närheten....
Jag har slagit alla SG.... Inte lite då heller....Trots mina noob-tider är jag rätt stor i Sverige....Inte topp 10 dock... Men topp 50....
hur mycket har du spelat för att bli så bra då?
Vet inget exakt.... Men det var väl 6 timmar om dagen för ett tag sedan-Har dock tröttnat....Tar typ 4 timmar för att slå nytt rekord ibland---
Oj, jag kör kanske 20 min per dag :P, däremot upp till 3 tim f-zero. Har förresten alla sg :P
↗ till inläggetJo, det är lite för lätt att få SG på på dem lite större banorna som DK Mountain och Bowser Castle...Oj, jag kör kanske 20 min per dag :P, däremot upp till 3 tim f-zero. Har förresten alla sg :P
men jag tycker bowserbanan är lätt. svårast är stjärnbanan
Att få SG menar du? Nja, den var väl svå¨rast av dem enklaste... Fick Staff Ghost på den banan lite väl för fort..
jag tycker de svåraste är: DK banan, stjärnbanan, mushom city, wariobanan och isbanan
Jo, det tyckte jag med första gången... Men spelar man banorna mycket så lär man sig dem... Inte i Grand Prix...