pompa Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Någon som vet vart jag ska lägga trainern som finns på Fuska.se? Jag vet liksom ine var jag skam lägga den för att låsa upp grejerna. :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 det brukar bara vara att installera trainern på samma ställe som fifa ligger och sedan ha den igång medans du kör spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pompa Skrivet 19 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Men det finns ju ingen installations fil men.... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 i trainern du laddat ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pompa Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 noppe, det finns ingen installations fil där... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 kontakta admin... det är han som sköter det där. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pompa Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 okajj.... B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.