Hoppa till innehåll

Guildwars

OrmNjure

Rekommendera inlägg

Hej, nån som spelar guildwars isåfall så har jag en guild som man kan få vara med i vi är än så länge bara 3 men vi är iallafall höga lvlar :) :) ....om ni är intreserade så hör av er till mig på guildwars Herrman Hedning, skriv också va ni tycker om spelet om det är bättre en WoW, det tycker jag..:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, nån som spelar guildwars isåfall så har jag en guild som man kan få vara med i vi är än så länge bara 3 men vi är iallafall höga lvlar :) :) ....om ni är intreserade så hör av er till mig på guildwars Herrman Hedning, skriv också va ni tycker om spelet om det är bättre en WoW, det tycker jag..:)

kan man bara prata med folk ine i staden?? eller kan man göra det där ute o bilda party?? har hört att man inte kan det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man bildar ett party i staden och går ut och gör quests o sånt..

Då slipper man alla spammare och såna som gör samma quest och förstör upplevelsen..

Jag är redan i en guild vi hade rank 240 men vi råkade förlora en match så vi är bara 300 nu...

Har ni en Guild Hall? Vilken rank är ni?

Vi kanske skulle kunna ha en Guild fight?

Jag heter Ryback the greatest (lvl20) Och så har jag några Pvp också..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Angående WoW-grejen.

Jag har inte spelat WoW.. men grafiken i Guild Wars är bättre och det är lite... mer avancerat har jag hört.

Dock är ju WoW större och har fler spelare... men Guild wars är ju väldigt nytt...

Tycker att det äger iaf ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...