Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 En gång gjorde jag move_objects on fusket på The Sims 1.Där så la jag ut en pool i vägen för bussen.Men efter ett tag försvann den bara! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 på de första simsspelen så laddade jag hem bilar, men man kunde bara ha dom som prydnader.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nijol Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 En gång gjorde jag move_objects on fusket på The Sims 1.Där så la jag ut en pool i vägen för bussen.Men efter ett tag försvann den bara! :( hah, ja jobbar aldrig!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 skriv move_objects on i fuskarutan sen när det kommer en bil tar du den och ställer på tomten. du kan inte åka i den men snygt som prydnad. du kan eventuelt få problem med spelet. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krille 34 Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Finns det någon fuskkod som gör att man kan få bilar? :) Nej inte vad jag vet men Men man ska kunna ha det i The sims 2 nattliv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 eeh.... jag har åkt helikopter till jobbet <_< hur åker man i helikopter och sånt till jobbet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dead_Deer Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 På "vanliga" Sims, det första, kan man ha taxi, buss, limousin och diverse bilar som hämtar till jobbet, men man kan inte använda dom å så försvinner dom efter ett tag:P Haha, det där prövade jag också... Men det hände ju inte så mycket. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Nu kom jag och tänka på vad jag gjorte en gång på Thesims1, jo jag vred på jobbilarna så dom körde över tomten, och så gjorde jag också så dom körde runt huset, snacka om vandaler :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 På sims 2 nattliv kan man köpa bil... det finns flera sorter och färger! man kan åka till skolan och allmän tomt med de.... och så kan simmarna ha myspys i den :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Natasa Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Finns det någon fuskkod som gör att man kan få bilar? :) Nej men du kan ju alltid fuska till dig pengar och köpa :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Natasa Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 eeh.... jag har åkt helikopter till jobbet <_< Hur har du åkt helikopter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 eeh.... jag har åkt helikopter till jobbet <_< jag med.. på sims 2... man kan göra det om man har högsta karriären på militär :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg