💬
Logga in
Fuska.se

Shitt!

58 svar · startad

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

ja sorry! jag svarade på fel inlägg... mén jag tror att du ska försöka att sänka undan vattnet i brunnen! då kan du gå ner där o komma vidare! brevid brunnen kan man klättra! gör det före brunnen!

jag tror han menar brunnen i forest tempel :)

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #42
↗ till inlägget

ja sorry! jag svarade på fel inlägg... mén jag tror att du ska försöka att sänka undan vattnet i brunnen! då kan du gå ner där o komma vidare! brevid brunnen kan man klättra! gör det före brunnen!

aa ja vet ja hitta den (och nyckeln) men va e de man ska gö sen (efter att man vart i brunnen och de efter de)??? och vart e den trdje nyckeln???

Nivå 3 · Lärling

okej, om du besegrar vargarna o går inn i spök rummet där spökena var och tar andra dörren till vänster och tittar åt höger då finns det en vägg som du kan klättra upp för! gör det! där uppe får du en stor kista, tror det är pilbågen... sedan fortsätter du in i nästa rumm och använder hookshottern för att komma vidare o trycka ner en knapp! då sjunker vattnet i en brunn under dej! då går du ner i brunnen!

lycka till Izza_92!

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #44
↗ till inlägget

okej, om du besegrar vargarna o går inn i  spök rummet där spökena var och tar andra dörren till vänster och tittar åt höger då finns det en vägg som du kan klättra upp för! gör det! där uppe får du en stor kista, tror det är pilbågen... sedan fortsätter du in i nästa rumm och använder hookshottern för att komma vidare o trycka ner en knapp! då sjunker vattnet i en brunn under dej! då går du ner i brunnen!

lycka till Izza_92!

men jag har redan gjort de!! men när man har vart där nere då?? var e 4dje nyckeln?? ja har pilbågen men i det där f.d. snea rummet finns det ju en kista hur får jag tag i den utan att den där grejen flyger ut mej??? (lr hu får ja bort den?)

Senast ändrad:

29 Jun 2005
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #45

hallå!! Kan nån svara?! snabbt tack (kolla svaret ovan)

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

okej, om du besegrar vargarna o går inn i  spök rummet där spökena var och tar andra dörren till vänster och tittar åt höger då finns det en vägg som du kan klättra upp för! gör det! där uppe får du en stor kista, tror det är pilbågen... sedan fortsätter du in i nästa rumm och använder hookshottern för att komma vidare o trycka ner en knapp! då sjunker vattnet i en brunn under dej! då går du ner i brunnen!

lycka till Izza_92!

antar att du menar kistan som sitter på väggen?? i så fall finns det ett öga någonstans som du ska skjuta på med bågen så att rummet vänds så att kistan hamnar på marken..handen som kommer ner och tar dig kan du försöka slå på så den försvinner för ett tag

30 Jun 2005
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #47
↗ till inlägget

lycka till Izza_92!

mm... men vad ska man göra efter att man har öppnat kistan gått ner i "hålet" och dödat de där och handen i de andra rummen??? jag hittar inte den där dörren som var där förut var e den???

Nivå 2 · Novis

Gå ur forumet och kolla på N64 och sök på Zelda.

Där hittar du hjälp från börgan.

P.s. Gå inte in på den som det står (gudei) bakom

1 Jul 2005
Nivå 3 · Lärling

är det en gul, blå kista? om det är den så ska du vända på rummet! kommer inte ihåg hur! men du har väl pilbågen? då kan du ju gå tillbaka till börja igen o använda den där!

3 Jul 2005
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #50
↗ till inlägget

är det en gul, blå kista? om det är den så ska du vända på rummet! kommer inte ihåg hur! men du har väl pilbågen? då kan du ju gå tillbaka till börja igen o använda den där!

mm ja har gjort de... men ja e inte där nu nu e ja i firetemple o hittar inget typ fattar int e guiden :visslar:

4 Jul 2005
Nivå 3 · Lärling

jo... i det första rummet till vänster så så ska du rädda en goron från en bur på vänstra el högra sidan! då får du nyckel nr 1! sedan går du vidare ut igen o till höger! om det är problem där så får du fråga igen!

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #52
↗ till inlägget

jo... i det första rummet till vänster så så ska du rädda en goron från en bur på vänstra el högra sidan! då får du nyckel nr 1! sedan går du vidare ut igen o till höger! om det är problem där så får du fråga igen!

men ja har gjort de.. de e efter de ja inte hittar

Nivå 7 · Fuskare

Mitt tips är att du surfar in på zeldauniverse.net och letar reda på oot guiden, det ska finnas en där.

Senast ändrad:

18 Jul 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hej jag har vad jag tror e ett jättestort problem... jag har precis klarat dodongo bossen och den  skulle man ju spränga och jag såg inte att det redan fanns bomber i rummet så jag använde mina egna men sen när jag kom ut så sa de att ja skulle iupp på berget men för att komma upp behöver jag ju bomber och mina tog slut...

SNÄLLA HJÄLP!!! :unsure:

skaffa nya !!!
31 Jul 2005
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Hej jag har vad jag tror e ett jättestort problem... jag har precis klarat dodongo bossen och den  skulle man ju spränga och jag såg inte att det redan fanns bomber i rummet så jag använde mina egna men sen när jag kom ut så sa de att ja skulle iupp på berget men för att komma upp behöver jag ju bomber och mina tog slut...

SNÄLLA HJÄLP!!! :unsure:

Jusdet!!!!! :angry: :angry: :angry:

8 Aug 2005
Nivå 1 · Novis

och jag tycker du ska kolla på zelda.com

Senast ändrad:

9 Aug 2005
Nivå 3 · Lärling

det är roligare att få LITE hjälp å klara resten själv! klura lite........

16 Aug 2005
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

det är roligare att få LITE hjälp å klara resten själv! klura lite........

ska du säga jag har hjälp dig "lite" i vissa tempel :P
18 Aug 2005
Nivå 3 · Lärling

skojja bara! tack för hjälpen!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in