Gäst Xray Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 När jag klickade på ett inlägg kom det här upp: ___________________________________________________________ Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/db/mysql4.php on line 330 Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/db/mysql4.php on line 331 phpBB : Kritiskt Fel Could not connect to the database __________________________________________________________ Citera
Kassler Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 Det hände likadant för mig. och sen kom det fram att jag skulle registrera mig te nåt skit. Det gick inte att komma in igen sen. Fast nu funkar det ju Citera
Paradox Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 Tryck på uppdatera då brukar den gå bårt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.