Gäst The heroin Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Skrivet 18 Juni 2005 <_< Känns som jag är den enda som INTE kan komma till den bonusbanan... Jag fattar NOLL hur man studsar mot väggen när man hoppat ur vattnet! NADA
Shadowbeing Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Skrivet 18 Juni 2005 <_< Känns som jag är den enda som INTE kan komma till den bonusbanan... Jag fattar NOLL hur man studsar mot väggen när man hoppat ur vattnet! NADA Det lyckas man ju ofta med också.. Tror jag lyckats med det 2 gånger under min livstid... Jag menade att du skulle göra vägghopp där uppe vid kanonen... så att du lättare kunde använda Hover Nozzle.. Om inte det går, så får du nog lov att använda Rocket Nozzle...
Pink Tiger Skrivet 18 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 18 Juni 2005 I tex gelato beach när man sprutar på växten så det blir en trappa som man ju spruta på väggen så får en shine sprite och i noki bay får man en shine sprite av att skjuta vatten på en gul fågel kan man inte få en stjärna på ngt sätt som i tex ricco harbor? I såfall hur?
Shadowbeing Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Skrivet 18 Juni 2005 I tex gelato beach när man sprutar på växten så det blir en trappa som man ju spruta på väggen så får en shine sprite och i noki bay får man en shine sprite av att skjuta vatten på en gul fågel kan man inte få en stjärna på ngt sätt som i tex ricco harbor? I såfall hur? Nja, finns ett annat sätt.... Du ska få en bättre tid på det du gör i Episode 2.
Pink Tiger Skrivet 18 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 18 Juni 2005 Nu snackar jag inte om bonusbanorna!
Shadowbeing Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Skrivet 18 Juni 2005 Nu snackar jag inte om bonusbanorna! Det gör inte jag heller... Du måste göra en 10 sekunders förbättring.. alltså typ 35 sekunder för att få en stjärna... Det där med att åka på bläckfiskar,,,
Pink Tiger Skrivet 18 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 18 Juni 2005 tack nu fick jag en stjärna på bläckfiskarna!
Shadowbeing Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Skrivet 18 Juni 2005 tack nu fick jag en stjärna på bläckfiskarna! Oj, det gjorde du bra snabbt... jag fick öva ett antal gånger innan jag lyckades.
Shadowbeing Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Skrivet 18 Juni 2005 Har du verkligen tagit den där stjärnan som ligger på stranden innan fyren? Det är ju en chansningsgrej om man lyckas ta den....
Gäst The heroin Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Skrivet 18 Juni 2005 Jag har hört något om en gömd stjärna i Ricco Harbor, jag minns att jag tänkte "gud så svårt" men jag kan inte komma på vad det var... Har det på tungan men men... Hoppas jag kommer på det efter en natts god sömn... Jag TROR att det har med yoshi att göra... Nej, någon annan får svara det ;)
Rekommendera inlägg