Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst The heroin
Skrivet

Vill bara fråga en liten fråga: Hur många blå mynt finns det i Delfino Plaza? Har 20 plus 10 från Corena berget. Skulle tro att det finns fler i öns största stad...

Skrivet

ja, jag har tagit alla mynt i delfino plaza

Jag har 3 kvar i Ricco Harbor, kan inte hitta dem någonstans

Har du kollat igenom den stora ställningen uppe i luften.. Kollat om det finns någon du kan ta med bläckfisk... Har du tagit en som man sprutar på väggen så att en blå sol kommer fram?

har du sprutat runt med Yoshi vid marknadsplatsen eller vad det är.... finns fjärilar också har jag för mig.

Skrivet

Det finns 20 på Delfino Plaza, 1 ynka på Delfino Airstrip, och 30 på var bana...10 i Corona Mountain.

kan man gå tillbaka till flygplatsen???? :huh: vet inte om ja har tagit den blåa mynten där...
Skrivet (redigerat)

jag har inte sprutat på väggen och sprutat runt med yoshi. Vet du kanske vilken vägg man ska spruta på?

Testa på väggen ett snepp åt vänster där den där spindeln klättrar,,,, Ska finnas ett extraliv i närheten....

Tror du ska äta nåt med Yoshi på marknaden.. Men jag hann inte se vad det var... Jag bara slängde runt tungan i stort sätt.

Dak_samus: Man måste klara Corona Mountain innan man kan komma tillbaka till Delfino Airstrip...Man måste ha 10 mynt för att få komma dit.

Redigerat av Petey Piranha
  • Skapa ny...