Demon Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 kan någon hjälpa mig med att hitta en sån där kod som man reggar sej med i steam asså registrera så att man kan köra cs har spelet men min kod e redan använd :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 menar du key code? Min funkar inte heller det suger ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WWII Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 ni måste köpa ett nytt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Tänkte väl det! :angry: Men jag tänkte ändå köpa Cz :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt Erik Gran Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 om spelet e bränt\nerladdat funkar inte cd key. gör som WWII säger:köp ett nytt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 respekt till nytt spel! Köp cz då kan du köra online och mot botar när du känner för det... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
R4aptOr Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 kan någon hjälpa mig med att hitta en sån där kod som man reggar sej med i steam asså registrera så att man kan köra cs har spelet men min kod e redan använd :huh: vet du vart man laddar ner CS om du säger de så svarar jag på din fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Lol ni alla har fel köp Half-Life 2 och få med CS source alla tycker cs source e dåligt men det äger min favvo bana e Black Hawk Down :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
abdu5 Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Köp nytt spel eller så kanske de finns någonstans på expert säljer dom en cd key för 20 kr i vbg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 kan någon hjälpa mig med att hitta en sån där kod som man reggar sej med i steam asså registrera så att man kan köra cs har spelet men min kod e redan använd :huh: pröva att fråga dom däe du köpte spelet ifall dom kan hjälpa dig :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 mm,gör det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrAzY FrOg Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 www.snabbstart har cs 1.6 att ladda ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg