nr.7 Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Skrivet 18 Juni 2005 Gör så här: -------------- 1.Starta en dynastymode. 2.Gå in på Spelarövergångar. 3.Byt en dålig spelare i ditt lag mot t.ex Washingtons el. Calgarys (vilken klubb som helst) 3 draftval. 4.Byt det 3 draftvalet mot (vilken klubb som helst) 1,2 och 3 draftval. (lugn det funkar). 5.Byt dom draftvalen mot en stjärnspelare i vilket lag som helst t.ex. Paul Kariya (Colorado) eller Rick Nash (columbus). Note: Anledningen till att jag skriver detta i forumet e att när jag skickade in det så kom det ett meddelande att dom inte accepterade det pga stavfel m.m men sen när man kollar så finns det inskickade fusk som är värre. :gitarr: :kung: :visslar: Skriv åsikter om mitt "fusk". Citera
Zekk_018 Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Skrivet 18 Juni 2005 kan väll funka men lönerna på stjärn spelarna kan väll inte vara så lite och om man inte har en stark kassa så ligger man lite dåligt till... eller blir det ingen skillnad även om man ligger på minus??? (har aldrig gjort det) Citera
nr.7 Skrivet 27 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 27 Juni 2005 Vet inte det går alltid bra för mig när jag gör det.(pengarna bara öser in) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.