Gäst Bobby Orr Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Skrivet 18 Juni 2005 Jag har problem i NHL 2005. Jag kollar min kassa och där står det total profit: 28.?? M$. Jag får varje månad ett brev där det står att jag ligger på 28:e plats i NHL för högst inkomst. Jag kör med Boston som har stora krav på hur jag sköter ekonomin. Jag är rädd för att bli sparkad efter säsongen. Har någon något tips på hur jag kan få ihop ekonomin på ett bättre sätt utan göra mina överlyckliga fans sura. Boston är det enda lag jag tänka mig att köra med. Citera
Rallypacker Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Skrivet 18 Juni 2005 jag tycker att du ska se över dina spelar-löner. Byt till dig unga talanger mot dom gamla överbetalda stjärnorna. Citera
Gäst Bobby Orr Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Skrivet 19 Juni 2005 Den enda överbetalda jag har är Joe Thornton och han är den enda som gör mål. Han har också ett 3-årskontrakt så jag lär inte bli av med honom i tid. Citera
Rallypacker Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Skrivet 19 Juni 2005 då låter det märkligt i så fall... Rensa bland alla spelare som du aldrig kommer att använda i laget. Citera
Gäst Bobby Orr Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Skrivet 22 Juni 2005 Behöver jag ändå inte betala spelarnas lön säsongen ut? Citera
Rallypacker Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Skrivet 22 Juni 2005 jag tror inte det (är inte helt säker) Citera
Gäst Bobby Orr Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Skrivet 23 Juni 2005 Tack för hjälpen! NHL måste införa ett lönetak. Allt blir lättare då. Citera
Rallypacker Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Skrivet 23 Juni 2005 ja, det är bara att vänta och se vad som händer. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.