Pink Tiger Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Noki Bay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 (redigerat) Ursäkta? Vilken bana pratar du om? Hur många banor finns det ett vattenfall på? :meddum: Redigerat 19 Juni 2005 av Petey Piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Hehe, jooo jag har redan klarat det :) gjorde det direkt efter att ha tagit den gula fågeln (något missförstånd mellan oss bara :)) I Gelato Beach, i vattenmelonfestivalen, så finns det den gula geggan som bara yoshi kan ta bort, runt en växt. Vad händer om man sprutar på växten, när man tagit bort geggan? Det finns inga yoshiägg i Gelato Beach ju, så vitt jag vet? Så man kan ju inte ta bort geggan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Hehe, jooo jag har redan klarat det :) gjorde det direkt efter att ha tagit den gula fågeln (något missförstånd mellan oss bara :)) I Gelato Beach, i vattenmelonfestivalen, så finns det den gula geggan som bara yoshi kan ta bort, runt en växt. Vad händer om man sprutar på växten, när man tagit bort geggan? Det finns inga yoshiägg i Gelato Beach ju, så vitt jag vet? Så man kan ju inte ta bort geggan. Det är en sån där växt som gör en grop ner till 10 mynt... jag tog dem en gång... Fast jag använde inte Yoshi.. Det var väl nån Episod utan den gula geggan, eller så var det väl nån slump av sig att jag tog bort det på något sätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Okej, de där mynten är inte så viktiga. Men jag har sett bikupor, som man kan spruta ner med Yoshi för att få blå mynt? Och så har jag tittat runt lite i guiden, över vartenda blå mynt i Gelato Beach (också kallad Mamma Beach :P) Och två av dem så måste man använda Yoshi. Jag har aldrig sett ett yoshiägg där i den där banan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Det finns en yoshi där, den är på en "ö" fast egentligen är det ingen ö för den sitter ihop lite med stranden :huh: Jag vet inte vad det kallas........... Du fattar säkert inte vad jag menar, isåfall förstår jag dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Jojo, jag förstår, det är "ön" som man kommer till genom att gå på en kort strandremsa. Vi kan kalla den för halvö :) Men i alla fall, jag har inte sett ägg där? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Jo Yoshi finns på en episod, kommer inte ihåg vilket nummer det va men de handlade om att ta röda mynt från korallrevet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Jaså okej, jag får väl gå in i den perioden och kolla efter Yoshiägget på halvön :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Ah, typiskt.... Jag hittade aldrig Yoshi.... På alla episoder gick jag och letade,,, Fast när det gällde just den episoden sprang jag direkt bort till den där baren... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Ah, typiskt.... Jag hittade aldrig Yoshi.... På alla episoder gick jag och letade,,, Fast när det gällde just den episoden sprang jag direkt bort till den där baren... Hehe, det låter som om du vill bli full :P Varför gjorde du det? Vad trodde du att det skulle finnas där? Har bara ett enda blått mynt kvar i Gelato Beach!! Har kollat i guiden men minns inte vilket jag inte tagit... Kanske ska jag kolla vartenda mynt i listan :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 (redigerat) Piantas på ön är "bergfolk" och Noki är "havsfolk". Jaha, varför kryper Noki i sina skal som om de var rädda för vattnet, när man sprutat det på dem? Det är fullt med frukter och fruktstånd i Delfino Plaza. Vem är det som köper? Jo, Piantas förstås. Men hur ska de äta frukten? Man ser ingen mun, ingen synlig i alla fall! Och så växer det träd på deras huvuden :) Som snurrar om man sprutar vatten på dem :D haha. I Pinna Park så finns det en stor träd, som påminner lite om en Pianta. (Yoshiägget ligger bakom). Det hänger en päron (eller gul melon, som vissa kallar dem :unsure: ) från "näsan" och det liknar snor... Jag brukar spruta ner päronen för att "bota" trädet :D Redigerat 21 Juni 2005 av The heroin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg