Bengt Erik Gran Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 (redigerat) Jag är på nån bana som heter Xen ja fattar inte vad man ska göra där <_< Hjälp mig någon!!!!!! Redigerat 19 Juni 2005 av Bengt Erik Gran Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 ehm... Förklara hur det ser ut... Så jag känner igen mig... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt Erik Gran Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 de e nån konstig värld man kom dit genom en laser stråle man skulle leta nåt stort monster tror ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Du är på en planet där monstren kommer ifrån... ehm... Det är nog "krabb" morsan du ska leta efter... lr vad man nu ska säga... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt Erik Gran Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 ja har kommit ner på mitten av planeten där e de nåra kristaller som skjuter laser på mig.dom har ja förstört sen har ja gått om kring utan att hitta nått monster varken den ja letar lr nått annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 cheeeze bara jag var vän med min f.d kompis! Han har klarat alla half-life minst 4 gånger utan fusk... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt Erik Gran Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 ok e han registrerad på fuska??? Om han e de vad heter han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 han har tyvärr slutat... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt Erik Gran Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 (redigerat) ok smart ja e ja har ju de till PS2 inte pc fel forum Redigerat 20 Juni 2005 av Bengt Erik Gran Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 jag vet va du ska göra, på ett ställe finns det ett litet galler av typ rep eller nåt hugg sönder det (du måste ducka) sen så kommer du vidare! ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 eller använd noclip! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 de e massa krångel med att få upp consolen på half life 1 det e inte så lätt som du tror mario64... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg