Gäst 48893 Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Kan vi inte göra så att den medlemmen som moderatorerna och admin tycker har varit trevligast mot alla, får ett litet pris. som kanske några FM. Det skulle göra att flera anstränger sig själv att vara trevlig, t.ex. inte skriver svordomar. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 det tycker inte jag... Det behövs några rivjärn här på fuska! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Rivjärn? Ska du riva morötter? :blink: Vad menar du med rivjärn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 alltså folk som rör om i grytan lite... alltså som j*vlas lite med folk ibland... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Det är lita dåligt att ändra på sig bara för att man får ett pris... svära får man väl görA? Som "F*n min dator segar sig nu!" lr nåt? :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 (redigerat) Ja kanske det, men inte i mina trådar. :angry: Redigerat 20 Juni 2005 av 48893 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Okej! det ska jag skriva upp... :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Inte använda svordommar sa ni? Får jag då en varning snart? Använder det i trådar ibland fast inte mot folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Jag menar inte att det ska bli någon ny regel, utan ett nytt system. Den som varit trevligast under veckan/månaden får ett litet pris. Och om man vill vara schysst ska man inte svära, tycker jag iaf. Ingen som håller med mig? :huh: (Det där med svordomar var bara ett exempel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 vad skulle priset vara då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Ännu en som är girig och vill ha fm. Orka få fm för att vara trevlig, ingen nytta ju, isf, bästa medlemmen varje år och man får ca. 10 fm, det är nånting mer i stil av "bra". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Kan vi inte göra så att den medlemmen som moderatorerna och admin tycker har varit trevligast mot alla, får ett litet pris. som kanske några FM. Det skulle göra att flera anstränger sig själv att vara trevlig, t.ex. inte skriver svordomar. :huh: Jag håller med dej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.