lidmer Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Playboy, Ja det kostar en aning fast det kortet kan man behöva till framtiden. min kompis har en 40 tun skärm som han vann och en 23 tun som han hade förut. Lidmer. Det nyaste radeon kortet är en 512 mb . Kom inte ihåg vad den hette. men hört att den fick bättre betyg än. 7800GTX . de e klart man tar det bästa så man slipper köpa på ett tag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Ja... Det är så jag menar. Vill påmina alla det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Playboy, Ja det kostar en aning fast det kortet kan man behöva till framtiden. min kompis har en 40 tun skärm som han vann och en 23 tun som han hade förut. Lidmer. Det nyaste radeon kortet är en 512 mb . Kom inte ihåg vad den hette. men hört att den fick bättre betyg än. 7800GTX . jaså? . hehe . de ä bättre o ta 40" aren till tv o 22" aren till datan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Jag glömde ju min andra dator men hoppas ni inte blir avundsjuk på mig. Pentium2 223MHz 160mb ram S3 Trio64 2MB 3GB hårddisk B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Jag glömde ju min andra dator men hoppas ni inte blir avundsjuk på mig. Pentium2 223MHz 160mb ram S3 Trio64 2MB 3GB hårddisk B) Varför ska man bli avundsjuk. Det är inte ens ett dugg speciella saker din data har. Playboy det är en 40 tun data skärm. Fast man blir lite snurrig av att kolla på skrivbordet det är så stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Fatosh, ironi ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supermario89 Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 ehhhh typ alla har skitbta datorer :blink: intel celaron 2,93 ghz CPU 256 mb ddr ram-minne inter extreme graphics 2 64 mb 80 gb hdd kan inte spela ett skit :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.