knölföda Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Metal gear solid Jag har kommit till ett stort rum där det finns massa andra rum som man hitta amitioner dem säger att man ska leta äfter en väg med ett mönster men jag hittar det inte och var hitta jag ljud däpan till pistolen kommer inte håg vad den hätte SNÄLLA HJÄLP!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Asså, jag fattar inte riktigt var du är, men om du kollar på kartan och ser vad stället heter, så kan jag säkert hjälpa dej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Armory hetter stället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 ;p Skaffa c4 och knacka lite på väggarna tills du hittar något ställe där det låter konstigt, lägg en c4 och spräng av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Jaha, Armory... Du vet att det finns en dörr lägnst ner i rummet. Till höger om dörren ska kan du knacka på väggen, och då hör du ett konstigt ljud. Sätt en c4 på väggen och gå in. Där finns fler väggar man ska spränga med c4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 22 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Jag kom på hur man gjorde själv sen men det fanns ju inte nåt specielt där så nu vet jag fottfarande inte hur man gör :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Du ska fortsätta längre in! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 (redigerat) Quazar, Svara inte på sånt som folk redan har svarat på. Nästa gång åker du på en varning. EDIT: Fel med koderna.. Redigerat 23 Juni 2005 av NesseN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg