Gäst Pimp Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 :evil: All mina kontakter är borta! Har det hänt er oxå??? åhh! :gitarr: vet nån vad som har hänt? :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_King Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Inga av mina kontakter har försvunnit... Kan vara så att någon har lyckats få tag på ditt lösenord och loggat in på din msn och sen tagit bort alla kontakterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Förbannade! Otur!!!! :evil: :evil: ÅH! Det kanske är tillfälligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onyxia Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 :evil: All mina kontakter är borta! Har det hänt er oxå??? åhh! :gitarr: vet nån vad som har hänt? :evil: ja det är ett msn virus som raderar alla kontakter. det har ju varit ett annat också men den gör inte så!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 :evil: All mina kontakter är borta! Har det hänt er oxå??? åhh! :gitarr: vet nån vad som har hänt? :evil: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! JAg hade typ 70 av mina bästa vänner! som jag inte kan träffa längre! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 antingen ä de virus, lr så har nån logggat in o tatt bort, lr så ä de bara tillfälligt. har hänt mej nån gång me . kom till baka efter att ha startat om datan .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.