EhormeD Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Någon som har photoshop 7.0 och kan hjälpa mig? Jag skulle behöva hjälp med eld texten jag vet ju hur man gör och så men jag råka göra en sak så att det inte står play action längre :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onyxia Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 jag har . och jag har gjort min bild som det står ONYXIA på. vadårå vill du ha en bild eller???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onyxia Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 :lol: jag har en fråga .. vad har du fått din bild ifrån.??? och jag kan göra en bild åt dig om du vill det ! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Du måste ha Eye Candy ett tilläg till photoshop så att du kan göra fina effekter som rök eld o.s.v har haft eye candy min kompis installera den till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EhormeD Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Du måste ha Eye Candy ett tilläg till photoshop så att du kan göra fina effekter som rök eld o.s.v har haft eye candy min kompis installera den till mig Men alltså det fungerade innan men jag råkade göra något så det inte fungerade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvamP-BOB Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Hände mig samma sak fasst det var flaming text ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Installera om det pluginet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvamP-BOB Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 OKej men hur skaffar man Eyecandy ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.