(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 e det någon som har spelet jag har det ej men jag vill gärna köpa vad e det för spel asso vad ska man göra kan man vinna bilar med flera kan ingen som har det säga hur det är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 MM3 e ganska kul det går ut på att vinna alla bilar och sedan cruisa runt i Paris och DC man vinner nya bilar genom att köra jobben på ''Work under cover'' och att köra ''Blitz'' och ''Checkpoint'' race Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 jaha det låter svinkult Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Jag tycker det suger :P Jag tycker 1:an och 2:an e roligare (galnare) Det nya e lite "normalare" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 har du skört det som vi snackar om över huvudtaget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Disco Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Jag har det. det är mycket bättre än ettan och tvåan. jag vet inte vad han menar med "normalt"? här är ett fusk så man får alla bilar: Tryck och håll nere vänster analog-spak och tryck L, R, L(3), R(3), L(2), R(2), VID SKÄRMEN DÄR MAN VÄLJER BIL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 okey men finns etan och tvåan till xbox det med eler till nåt annat tv-spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 jag tror inte att 1 och 2:an finns på xbox... jag tror inte dem säljer sånna spel som är gjorda före xbox konsollen... förresten är det mycket bättre grafik på trean Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 10 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 okey men vad e det för sorts bilar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 okey men vad e det för sorts bilar Det finns Tex. Mustang Fastback 2+2 , Koneigsegg CC ( eller hur det stavas ) , SAAB , Sopp bil , 2 Bussar , Chrysler PT cruser Turbo , Viper och Audi S4 avant ;) 1:an och 2:an finns bara på PC tror jag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 10 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 sk*it vilka kolla bilar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg