Hoppa till innehåll

Gran Turismo 4


Tomi

Rekommendera inlägg

Någon som klarat La Sarthe 24h racet det är ju omöjligt <_< , vilken bil ska jag använda?

hur ska jag göra, några tips? :o

jag har provat med nästan alla snabba bilar t.ex. formula gran turismo, playstation pescarolo, toyota GTone...osv. jag brukar lyckas ta ledningen men måste hela tiden gå i depån mer än de <_< och det beror inte på däcken för jag har R1 däcken (racing superhard) så nu vet jag inte vad jag ska göra! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Playboy

Någon som klarat La Sarthe 24h racet det är ju omöjligt <_< , vilken bil ska jag använda?

hur ska jag göra, några tips? :o

jag har provat med nästan alla snabba bilar t.ex. formula gran turismo, playstation pescarolo, toyota GTone...osv. jag brukar lyckas ta ledningen men måste hela tiden gå i depån mer än de <_<  och det beror inte på däcken för jag har R1 däcken (racing superhard) så nu vet jag inte vad jag ska göra! :(

 

 

 

 

 

hmm... ja har inte kommit så långt än som du vet. . men super hard.. ?! . man ska ha mjuka däck för att de ska gå fortare , . men mjuka går sönder snabbare. så altså . mjuka däck för att gå fortare, men hårda för att kunna va ute på banan utan att behöva byta däck .. . de ä en hel vetenskap dedär.. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm... ja har inte kommit så långt än som du vet. .  men super hard.. ?! . man ska ha mjuka däck för att de ska gå fortare , . men mjuka går sönder snabbare. så altså . mjuka däck för att gå fortare, men hårda för att kunna va ute på banan utan att behöva byta däck ..  . de ä en hel vetenskap dedär..  :blink:

 

jag förstår vad du menar men annars kör jag alltid med R3 däck (racing medium) men på ett 24 timmars race måste man ha det för att inte behöva åka i depån så mycket. Men jag brukar kolla på vilken bil som klarar sig längst ute på banan när jag kör och ta den men när jag tar den måste jag ändå gå i depån fortare <_<

 

Baz14: du ska bara veta att i extreme hallen är racen nästan omöjliga som på formula grand prix där är det en 15 banors cup med 60-70 varv per bana

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Playboy

hmm... ja har inte kommit så långt än som du vet. .  men super hard.. ?! . man ska ha mjuka däck för att de ska gå fortare , . men mjuka går sönder snabbare. så altså . mjuka däck för att gå fortare, men hårda för att kunna va ute på banan utan att behöva byta däck ..  . de ä en hel vetenskap dedär..  :blink:

 

 

 

 

 

jo ja vet.. de ä krångligt me däcken .. :/ . .. . haha . Baz14 : hur många procent har du klarat igentligen ? har för mej att du inte hade kommit långt alls.. isf har du as mycke kvar ju . o de blir bara svårare o svårare ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Playboy

De blir nog svårt!.Jag har kört typ 2 halva cuper kommer inte ihåg vad dom hette, sen orka jag inte mer för man måste byta däck och bil hela tiden!. ;)  :visslar:  :medieval:  :gitarr:

 

 

 

ä du slö lr ? de ä ju de som ä kul att man måste köpa nya saker till sina bilar för att kunna va me .. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ä du slö lr ? de ä ju de som ä kul att man måste köpa nya saker till sina bilar för att kunna va me .. :)

 

håller med dig, och det finns ju många bilar och grejs att välja mellan

 

men jag skulle behöva hjälp av ett GT4 proffs som t.ex. cryo för att kunna klara det där la sarthe 24 h racet om jag nu inte förstås hittar en lösning

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Playboy

ä du slö lr ? de ä ju de som ä kul att man måste köpa nya saker till sina bilar för att kunna va me .. :)

 

 

 

o de ska ja köra sen ... :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...