Hoppa till innehåll

Gran Turismo 4


Tomi

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Playboy

Jag har inte så mycket pengar så jag måste köra typ 20 lopp till för att ha råd med nästa bil de är jobbit! :blink:  :lol:  :gitarr:

 

 

 

 

men läs i andra tråden hur du får mer pengar ! . när du koommer in på professonal leauge sen så får du ju typ 100.000 i prispengar för att du vinner + pengar från varhje lopp + en grym bil som du kanske kan använda i nästa cup

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte så mycket pengar så jag måste köra typ 20 lopp till för att ha råd med nästa bil de är jobbit! :blink:  :lol:  :gitarr:

 

 

ja pengar är inget problem längre fram i spelet :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Playboy

nepp .. ja har 1,5 miljon just nu ,, o 79 bilar i garaget , ;) o har bara klarat 36 %

Redigerat av Playboy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nepp .. ja har 1,5 miljon just nu ,, o 79 bilar i garaget , ;)    o har bara klarat 36 %

 

jag har bara ca.350'000 cr. men behöver inte pengarna så mycket har ändå över 160 bilar i garaget! :)

men jag har ju också klarat ca. 65%

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Playboy

najs .. heheh . . ja har satt mitt på b-spec nu .. nührburgring 24 H . . tur att man går bort ikväll så tiden går.. men den går in i depå var 4 varv... var 10 minut. . .de ä jobbigt.. ja satte på superhard däck innan .. :/ . o de satt medium på .. men man kan ändra de när han går in i depå va till superhard ist för medium ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hörde du klarade nurnburgring 24h *grattis* det är en milstolpe i spelet :)

 

men jag tror inte man kan byta däck på det sättet man kan väll bara byta till nya likadana däck som man hade från början eller fortsätta med samma däck

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Playboy

hörde du klarade nurnburgring 24h *grattis* det är en milstolpe i spelet :)

 

men jag tror inte man kan byta däck på det sättet man kan väll bara byta till nya likadana däck som man hade från början eller fortsätta med samma däck

 

 

tack :student:

 

jo de gick om du har köpt flera olika däck typ . racinghard, racing meduim . då kan du ändra i pitten :) .. hehhehe .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hörde du klarade nurnburgring 24h *grattis* det är en milstolpe i spelet :)

 

men jag tror inte man kan byta däck på det sättet man kan väll bara byta till nya likadana däck som man hade från början eller fortsätta med samma däck

 

jasså det går trodde det inte gick men var inte riktigt säker :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Playboy

ne ja trodde inte de heller. men man måste testa för att va säker  :P

 

 

 

 

mmm. hehehe . har du klarat racet än ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...