mikaelrask Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 hej jag har kommit till staden där drottningen är och ska igenom en gate och jag har har hittat den första swithsen ursäkta stavningen. jag undrar finns det en annan swiths som man ska dra i eller? om det inte finns så kan väl ni säga mig hur man besegrar tanken har provat det mesta men den vill inte explodera? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Methos Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Jo hej. Gå bara fram till tanken och Hoppa och slå bara hoppa och slå spring bara på han hela tiden hoppa o slå så dör han :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
warcraft Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 nej det finns 2 knapp den e vid pannsarvagnen när du trycker på den så börjar den åka då öppnas en dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
warcraft Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 jag menade 1 knapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.