Gäst Fatosh Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Rekomenderade saker 256 mb med minst 1.4 pixel shader 1 gb ram minst 2 ghz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 jaag har köpt det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 MIn data e för dålig men kan köra lite då och då för pappa har det på sin data.. vilken gubbe tycker ni e coolast??jag tycker att medic killen e cool med sina konstiga saker som man återupplivar folk med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 fick nån T-SHIRTS och nyckelband. Jag fick det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 fick nån T-SHIRTS och nyckelband. Jag fick det :D ä dom snygga då? :P . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 skulle gissa det... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 skulle gissa det... ;) grymt att ha nyckelband de står battlefield 2 på :) . . de vill ja me ha .. . men köpte man på webhallen ett comader edition så fick man ju ett headset de stog de på ist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 skulle hellre han en cool t-shirt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 skulle hellre han en cool t-shirt. nja . lr jo kanske ... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 man kan säkert köpa dom enskilt på internet snart... typ på tradera eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 jo antagligen .. de brukar ju bli så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Det är ett tryck i framsidan. Det står Battlefield 2 aja loggan alltså. Och en bakom. fast nyckelbandet är grymt. fast min kompis drog i den på mig så den gick sönder. Så fick jag ta hans eftersom han hade också förhandsbokat bf2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.