Nintendo Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 jag kan inte lägga in mina bilder asså lägga in som Img för om jag gör det blir det ett rött kryss jag har laddat upp mina bilder på Upload sidan....(glömt vad den heter) jag kan visa kolla!! :evil: http://upl.mine.nu/uplfolders/upload4/JakII.psd :evil: :cry: snälla ni som kan lägga in bilder Help Me !! :cry: Citera
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 help me to jag vet knappt hur man gör Citera
Nintendo Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2004 jag vet att man ska göra en webb andress[/img) sen ska bilden komma upp men för mej blir det ett RÖTT KRYSS!!! Citera
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 ja någon sa till mig med men det funkar ju aldrig Citera
Shadow of Darkness Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 jag kan inte lägga in mina bilder asså lägga in som Img för om jag gör det blir det ett rött kryss jag har laddat upp mina bilder på Upload sidan....(glömt vad den heter) jag kan visa kolla!! :evil: http://upl.mine.nu/uplfolders/upload4/JakII.psd :evil: :cry: snälla ni som kan lägga in bilder Help Me !! :cry: ni kanske inte har jpg eller dom där andra ni kanske använder en som inte går Citera
Nintendo Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2004 jag har psd... men jag har laddat upp den på upl.mine.nu Citera
Paradox Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 Filen är ju i psd format ändra den till jpeg. Citera
Nintendo Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2004 hur då ska jag ändra adressen eller? Citera
Nintendo Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2004 hur sparar jag den i Jpeg format? Citera
Gäst Matte Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 för mig blir det också ett rött kryss och jag har laddat upp från både grendosa och upload! hhjjäällpp Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.