Hoppa till innehåll

cs

(=Sonic=Master=)

Rekommendera inlägg

• Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

man kan inte göra fuska vad ja vet jo man kan ju få gratis vapen och så men man kan ju ladda ner fusk pogram men du blir man bara banned på nästan alla survrar mna om du kör på lan kan du ju fuska sök på google cs fusk eller ogc eller något sånt ogc är ett ganska bra fuska man jag ahr alldrig använt det det gör så du får hs och kan se igenom vägarna och lita andra saker

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man ska inte fuska till cs! om du är dålig så får du träna som alla andra jag har själv varit en cheater inom cs men man tröttnar på att äga alla utan att göra något och bli bannad från en massa servres om man blir upptäkt av VAC (valve anti cheat) men visst om du vill bli bannad lr kö på tråkiga cheater servrar så varsegod jag kan ge dig länkar dit du laddar ner cheaters program om du så vill.

aim bot = styr automatiskt åt dig du kan välja oftast själv var den ska sikta typ huvet.

wallhack = ser genom väggarna.

speedhack = du springer/skjuter snabbare när du attackerar typ knivar.

sen finns det massa mer men orkar inte skriva upp dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...