(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 kan man göra fusk till counter strike kan någon säga hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 ja det kan man kolla på fusk.se eller fuska.nu där finns det när man spelar lan men internet vet jag ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 man kan inte göra fuska vad ja vet jo man kan ju få gratis vapen och så men man kan ju ladda ner fusk pogram men du blir man bara banned på nästan alla survrar mna om du kör på lan kan du ju fuska sök på google cs fusk eller ogc eller något sånt ogc är ett ganska bra fuska man jag ahr alldrig använt det det gör så du får hs och kan se igenom vägarna och lita andra saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 man ska inte fuska till cs! om du är dålig så får du träna som alla andra jag har själv varit en cheater inom cs men man tröttnar på att äga alla utan att göra något och bli bannad från en massa servres om man blir upptäkt av VAC (valve anti cheat) men visst om du vill bli bannad lr kö på tråkiga cheater servrar så varsegod jag kan ge dig länkar dit du laddar ner cheaters program om du så vill. aim bot = styr automatiskt åt dig du kan välja oftast själv var den ska sikta typ huvet. wallhack = ser genom väggarna. speedhack = du springer/skjuter snabbare när du attackerar typ knivar. sen finns det massa mer men orkar inte skriva upp dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 hmm... Sonic=Master var snäll och ge din mail till mig om du fuskar (no comment) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 jag får inte köra cs vad gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 har du fuskar Cooliz?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 kör det endå hahaha men det var en svår fråga vänta tills du blir äldre och köp det om du verkligen vill köra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 kan man göra fusk till counter strike kan någon säga hur man gör www.cheatplanet.com www.fuska.se www.reklamokok?.nu DÄR FINNS DET FUSK!! För att skriva in fusk trycker du på § Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 men då mennar jag typ wallhak och ånt funkar det åpå det visset eller måse man ladda ner nåt ...?????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 (=Sonic=Master=), fuskar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Om någon här vill ha fusk till cs kontakta mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.