ullbergan Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Skrivet 8 Januari 2004 det går att ladda ner fusk det gor min kompis Citera
lidmer Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 jag får inte köra cs vad gör man då? LOL FÅR DU INTE SPELA DET LOL Citera
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Januari 2004 (=Sonic=Master=), fuskar du? nej inästan aldrig men mina kompisar e super bra så jag måstte vinna dom för skojs skull så jag behöver fusk på något sett Citera
chrille_playa Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 ja vet inte om d e ett fusk men om nån har creatat en bana så kan man byta den som har skapats namn.... fusket: cmd name......å sen nått dumt typ. Citera
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Januari 2004 okey men finns det inget fusk asso typ med påängen Citera
chrille_playa Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 d vet ja faktiskt inte... men ja ska försöka ta reda på d elle ¨så kanske d finns på nån annan fusk sida?? __________________________________________ Citera
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Januari 2004 mm som vilken då t.e.x Citera
chrille_playa Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 tyyp www.fuska.nu www.cheatplanet.com www.fusk.se fast cheatplanet vet ja inte om den e kvar.... aja men d e allt ja har å bjuda på....elle förresten...du kan ju gå in på: www.counterstrike.se eller .nu elle.com venne :S men du kan ju bli meddlem där om du orkar å så kan du ju fråga nån elle så.... ?? ___________________________ IIINGET idag å skriva :S Citera
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Januari 2004 mm det e bra sidor men det e nog bara andra saker asso inte walhack med mera Citera
chrille_playa Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 ahaa va d d du mena ...aha ok men då har ja typ inga:S Citera
(=Sonic=Master=) Skrivet 10 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Januari 2004 mm för dom e svåra att få tag i hur gör man ?? Citera
DoshNak Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Skrivet 10 Januari 2004 asså dem som finns på cheatplanet är bara commandos i sitt eget game. (=Sonic=Master=), lär dig köra utan fusk för du e ju n00b och du blir lätt tagen med fusk då eftersom man ser på dig att du fuskar. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.