ullbergan Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 det går att ladda ner fusk det gor min kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 jag får inte köra cs vad gör man då? LOL FÅR DU INTE SPELA DET LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 (=Sonic=Master=), fuskar du? nej inästan aldrig men mina kompisar e super bra så jag måstte vinna dom för skojs skull så jag behöver fusk på något sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrille_playa Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 ja vet inte om d e ett fusk men om nån har creatat en bana så kan man byta den som har skapats namn.... fusket: cmd name......å sen nått dumt typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 okey men finns det inget fusk asso typ med påängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrille_playa Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 d vet ja faktiskt inte... men ja ska försöka ta reda på d elle ¨så kanske d finns på nån annan fusk sida?? __________________________________________ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 mm som vilken då t.e.x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrille_playa Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 tyyp www.fuska.nu www.cheatplanet.com www.fusk.se fast cheatplanet vet ja inte om den e kvar.... aja men d e allt ja har å bjuda på....elle förresten...du kan ju gå in på: www.counterstrike.se eller .nu elle.com venne :S men du kan ju bli meddlem där om du orkar å så kan du ju fråga nån elle så.... ?? ___________________________ IIINGET idag å skriva :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 mm det e bra sidor men det e nog bara andra saker asso inte walhack med mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrille_playa Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 ahaa va d d du mena ...aha ok men då har ja typ inga:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 10 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 mm för dom e svåra att få tag i hur gör man ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 asså dem som finns på cheatplanet är bara commandos i sitt eget game. (=Sonic=Master=), lär dig köra utan fusk för du e ju n00b och du blir lätt tagen med fusk då eftersom man ser på dig att du fuskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.