CeZ Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 det finns inget man kan sätta på low eller medium eller high :bah: och desseutom finns det ingen ''video options'' det finns bara display options audio options och player skin och lite mer. men även på display options kan man inte ställa in nåt på ''low'' men du kan stänga av kartan och hälsa-mätaren och dom grjerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 jo men de visste ja ;) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 varför säger du då att man ska ställa in allt på ''low'' i dina påhittade video options? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 de e ens inte svårt att klara de,har gjort de själv;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 har klarat alla uppdrag, men inte hidden package............. de e typ omöjligt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daaa Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 jag klara allt till 100% igår har haft spelet i e vecka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 jag klara allt till 100% igår har haft spelet i e vecka har du hittat alla hidden package ? :o . jobbigt. har du fuskat ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pingu.91 Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 har klarat det till 98%. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 jag har klarat alla vanliga uppdrag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tavos Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Har klarat all uppdrag 6 gånger men bara får 100% en gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Det är klart att jag har klarat heela spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CoolKiller Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 (redigerat) Vet nån hur man möter Lance Vance Dance? Jag har köpt alla byggnaden med jobb och klarat vanliga uppdrag som telefon. Jag har också gjort klart alla bilar i Sun Yard. Plzzz säg vad man ska göra sen. :medieval: Förresten. Alla som vill hitta alla Hidden Package så gå till www.reklam sen söker ni på Grand Theft Auto Vice City Sedan går ni till Guide den första Guiden på listan. Sen kommer ni till en sida. http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=15&pid=4 Sedan går ni ner och ser på kartan. Det står några nummer. Tryck på en så får ni reda på alla. Redigerat 12 November 2005 av CoolKiller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg