Vet_inget Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Om nån vet vart dom sista är skriv det tack. har tagit dom på boss banor och character tavlorna, så nu har jag bara 3 kvar som jag inte hittar. Snabba seriösa svar tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 har du tatt dom 2 som är i samma rum som man byter gubbar men man hoppar in i ett fönster(det högra) av peach om man klarar den får man en om man klarar den innan 21 sek tror jag det var får man en till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Har du tagit dom som e utomhus i Wario-blocket, dät är det 2 stycken. Sen finns det 2 i den där banan i hålet mittemot Rainbow-banan... Annars kan du ju kolla på guiden på GameFaqs... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 (redigerat) Har du tagit den som är i det rummet som det är speglar? Man ska komma in på andra sidan och sedan gå tillen dörr Redigerat 30 Juni 2005 av PCH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 1 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 jag tror jag vet vilken jag har kvar, det e den när man ska döda boos ute på gården innan själva banan, men dom har alltid gula mynt, inte röda, hur ska jag göra det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 (redigerat) Jag är inte helt säker men på bak sidan så fins det Röda tegel bolck som man ska mark dunsa på och om inte jag har helt fel så ska det vara som ett hål under blocken och där ska det nog vara en bonus bana ;) Redigerat 1 Juli 2005 av PCH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 jag fick en stjärna när jag fick 100 gula mynt på en bana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Öhh.. Det är en helt vanlig stjärna, ingen hemlig, sånna får man på alla banor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Babian Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Om nån vet vart dom sista är skriv det tack. har tagit dom på boss banor och character tavlorna, så nu har jag bara 3 kvar som jag inte hittar. Snabba seriösa svar tack. På www.gamefaqs.com kan du hitta en guide vart man hittar alla stjärnorna men den är på engelska så :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg