pollenallergi Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Hejsan, jag har funderat på det här ganska länge och har nu bestämt mig för att göra en tråd om det... Jag funderar på att organisera en träff för alla fuska.se medlemmar och undrar hur många som är intresserade av att komma / hjälpa till och dyl. Om den skulle äga rum, skulle den förmodligen vara i Stockholm.. Inget är bestämt men jag bara undrar hur många som kan vara intresserade av att komma och ta en fika.. Alla är förstås välkommna. Hjälp mig utveckla det här lite mer ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 det är en rätt kul idé! För det finns ju massor av folk man lärt känna härifrån som man skulle vilja träffa, men jag undrar hur många som skulle komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Kul ide men det tar ett bra tag för mej att åka till sthlm så jag skulle nog inte kunna komma! :( Jag tror att "musse pigg" eller "emma watson f*n" eller allt va han kalla sej innan han blev blockad så föreslog han nått liknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Rallypacker: Det är de jag försöker ta reda på nu.. Ratchet: Tjaa.. Den killen var ju inte allt för smart så jag tror det här är lite mer seriöst än hans tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Ja han ville göra det för att se om nån här på fuska.se var pedofil! :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Det låter som något intressant och skoj, frågan är bara om jag får för mina föräldrar... :) Om det blir av och jag får så kommer jag helt klart att komma... Sen måste vi tänka när man ska ha det, det kan inte vara på sommarlovet för då är alla borta och inte på skoldagar så det skulle nog passa bäst i höst i någon helg. Vad säger du NesseN? När ska det isåfall bli av, om det nu skulle bli av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 man skulle typ ha en namnsylt med sitt användarnamn på sig... så alla vet vem som är vem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Haha, det skulle bara bli fånigt rallypacker.. Jag tänkte mer att jag lägger ut en bild på mig själv så får ni alla komma och samlas runt mig ;p. xD FF: Inget är som sagt bestämt, men anmäl ert intresse så ska vi nog kunna komma överens om ett datum. Lite snacka på mIRC vore inte så dumt det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 in your dreams, nessen... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Jo. Varför inte..? Det är väl lite trevligare än att går runt med små namnskyltar.. Sluta smygspamma nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 varför samlas kring dig för? När det finns flera andra inntresanta personer. I så falla skulle alla lägga ut en bild på sig själv, typ som personligt foto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Jag menar att eftersom jag är den som kommer organisera allt så är det väl ganska passande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.