Hoppa till innehåll

Fuska.se Träff


pollenallergi

Rekommendera inlägg

Hejsan, jag har funderat på det här ganska länge och har nu bestämt mig för att göra en tråd om det...

Jag funderar på att organisera en träff för alla fuska.se medlemmar och undrar hur många som är intresserade av att komma / hjälpa till och dyl.

Om den skulle äga rum, skulle den förmodligen vara i Stockholm..

 

Inget är bestämt men jag bara undrar hur många som kan vara intresserade av att komma och ta en fika.. Alla är förstås välkommna.

Hjälp mig utveckla det här lite mer ;p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 183
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det låter som något intressant och skoj, frågan är bara om jag får för mina föräldrar... :)

Om det blir av och jag får så kommer jag helt klart att komma...

Sen måste vi tänka när man ska ha det, det kan inte vara på sommarlovet för då är alla borta och inte på skoldagar så det skulle nog passa bäst i höst i någon helg.

Vad säger du NesseN? När ska det isåfall bli av, om det nu skulle bli av..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, det skulle bara bli fånigt rallypacker.. Jag tänkte mer att jag lägger ut en bild på mig själv så får ni alla komma och samlas runt mig ;p. xD

 

FF: Inget är som sagt bestämt, men anmäl ert intresse så ska vi nog kunna komma överens om ett datum. Lite snacka på mIRC vore inte så dumt det heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...