Inte f;r att jag gillar Trunks, Men det e ju han som h[ller i det h'r, S[ ni f[r la [ka till Stockholm eller skita i det.
Fuska.se Träff
Men jag håller med MeM Höör låter bra för mig :)
De e ca 10 min med bil från eslöv :)
Så kan vi ju ha de trvligt på skånes djurpark !
Oj vad kul.
skåne 'r ett riktigt skit st'lle.
↗ till inläggetOfta man har en träff mitt ute på sveriges udde...Men jag håller med MeM Höör låter bra för mig :)
De e ca 10 min med bil från eslöv :)
Så kan vi ju ha de trvligt på skånes djurpark !
Känns lite meningslöst med tanke på alla som bor ungefär i mitten av sverige.
Samma för Stockholmarna bl.a.
Om ni har den i Höör så kanske, om ni har tur, få ihop 3-4 personer på den träffen :/
Jönköping låter bäst...och Triforceh, Skåne e ett j*vla trevligt ställa xD.
[EDIT stad]
ta jönköping då, vad ligger problemet i? det är ju bäst fö alla typ, ifall för södra och melersta, ingen kan ju klaga att det är lånkt ditt då ifall...
Vi kanske bara får ihop tre fyra personer men då är de de tre fyra bästa ! För de e andtagligen de som bor närmast skåne !
Om # 21 kommer till GBG-träffen så är jag inte där. <_>
Ursäkta om jag lägger mig i, men Sundsvall ligger ganska mycket i mitten, fast på östkusten.
jag skulle gärna vara med men jag har inget förslag på var vi ska vara :(
men jag vill GBG :lol:
Orka jönköping eller sundsvall, Skit städer båda två.
Trunks har sagt Stockholm, Då blir de Stockholm.
↗ till inläggetvarför vill du att de ska va i sthlm så j*vla mycket?Orka jönköping eller sundsvall, Skit städer båda två.
Kan ju göra en omröstning på sidan o se vart de flesta bor. Vore mest stategiskt att placera den ev träffen där ;)
Oseriöst:
Nej.. Jag tycker den ska vara i det ända landskapet det överhuvudtaget är lönt att vara i ... SKÅNE!!! håller du inte med MeM? ;9
Seriöst:
GBG skulle nog vara bäst då det är mest centralt..
↗ till inläggetOseriöst:
Nej.. Jag tycker den ska vara i det ända landskapet det överhuvudtaget är lönt att vara i ... SKÅNE!!! håller du inte med MeM? ;9
Seriöst:
GBG skulle nog vara bäst då det är mest centralt..
Inget är bestämmt än...
Och jag kan slå vad om att du aldrig ens sett städerna på en karta någon gång, så zip it...
Här har jag t.o.m illusterat för er var Jönköping ligger...
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/mackar-s.jpg
(Tog första bästa bild, så ni får klara mer med alla prickar på kartan)
Fick nyss reda på svaret om de skulle vara i jönköping eller någon annan stans förutom i GbG, så får ja inte åka med för min pappa <_< . Jädrans skit, kollade upp swebussexpress hemsidan för resan så var min pappa brevid och kollade på så fick ja svaret. Sånt är livet
@BurkenBj Vi slänger ihop en fuskaträff i Angered, en trevlig träff på högst 3 pers. :D
Haha, det ligger jätte centralt ;)
↗ till inläggetOkej.Orka jönköping eller sundsvall, Skit städer båda två.
Ow shit. Jag har varit i stockholm och ja kan beskriva det med två ord. "skit tråkigt". fanns inget att göra förutom kanske att gå in på en snabb affär och köpa en cola <_<
säger som NF.
zip it.