Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Furious sp eller nått sånt hette de jag hade en gång. Men orka fuska!!!men de e de bästa fusket som finns till cs vet inte om de funkar till cz och source har inte prövat

Gäst megamuppen
Skrivet

jag hade nått skit bra fusk, kommer inte ihåg var jag tankade det.. det hette typ OGC Reb0rn, sen där nere vid klockan så stog det hamst3r när man hade

musen över fusket vid klockan.

Gäst GTA-PALLE**
Skrivet

någon som har någon bra hemsida med fusk till cz och source ?? skriv den i så fall! min kompis vill ha fusk till dem spelen  :ph34r:  :ph34r:  :ph34r:

Fuska inte! :angry: :cry: nej nej gör inte det
Skrivet

orKa med cheats ja .. men nu kan jag vara snäll för vi kommer ändå inte att spela .. för ja lirar bara PCW :P www.planetmayhem.org där finns alla fusk typ .. bästa fusket = YaMH Säger Dom Flästa!

ehh, eftersom du vet att YaMH är bästa fusket så måste du själv ha anvvänt det! ;)

• 2 veckor senare...
Skrivet

Detta är en fusksida, han får fuska hur mycket han vill. ni ska skita i vad han vill.

jag tänkte testa använda ett fusk på fuska.se men jag fick inte igång det.

Skrivet

det är därför cs är från 12!

småbran fuskar och lär sig att fuska.

jag tycker man ska spelar ärligt!!! utan fusk

Gäst Pcplayer
Skrivet

TRO DET ELLLER EJ MEN FÖRSTA GÅNGEN JAG KOM INTE PÅ EN SERVER BLEV DET NÅT FEL SÅ JAG BLEV ODÖDLIG FY f*n VA TRÅKIGT DET VAR

Gäst Kaktus-Killen
Skrivet

bättre att trycka på F10 eller F11 när man kör på officiella banor (funkar inte på inofficiella..) i alla fall så blir man odödlig i resten av ronden, sen bara o trycka igen nästa rond.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...