Gäst Mujo Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Eller så kollar man på fuska.se's filarkiv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
toi Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Furious sp eller nått sånt hette de jag hade en gång. Men orka fuska!!!men de e de bästa fusket som finns till cs vet inte om de funkar till cz och source har inte prövat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 jag hade nått skit bra fusk, kommer inte ihåg var jag tankade det.. det hette typ OGC Reb0rn, sen där nere vid klockan så stog det hamst3r när man hade musen över fusket vid klockan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dead Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 cs suger så fuska inte då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 någon som har någon bra hemsida med fusk till cz och source ?? skriv den i så fall! min kompis vill ha fusk till dem spelen :ph34r: :ph34r: :ph34r: Fuska inte! :angry: :cry: nej nej gör inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CS-freak Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 orKa med cheats ja .. men nu kan jag vara snäll för vi kommer ändå inte att spela .. för ja lirar bara PCW :P www.planetmayhem.org där finns alla fusk typ .. bästa fusket = YaMH Säger Dom Flästa! ehh, eftersom du vet att YaMH är bästa fusket så måste du själv ha anvvänt det! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 JAG VET ETT SKIT BRA FUSK/TIPS DU DÖDAR NÄSTAN ALLA PÅ SERVERN DET KALLA TRÄNA OCH BLI ETT PROFS UTAN FUSK!!! LAMERS :D :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Detta är en fusksida, han får fuska hur mycket han vill. ni ska skita i vad han vill. jag tänkte testa använda ett fusk på fuska.se men jag fick inte igång det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VLAD_1 Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 det är därför cs är från 12! småbran fuskar och lär sig att fuska. jag tycker man ska spelar ärligt!!! utan fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 TRO DET ELLLER EJ MEN FÖRSTA GÅNGEN JAG KOM INTE PÅ EN SERVER BLEV DET NÅT FEL SÅ JAG BLEV ODÖDLIG FY f*n VA TRÅKIGT DET VAR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 bättre att trycka på F10 eller F11 när man kör på officiella banor (funkar inte på inofficiella..) i alla fall så blir man odödlig i resten av ronden, sen bara o trycka igen nästa rond. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Vilka är Officiella banor...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg