FuskFreddie Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Skrivet 6 Oktober 2003 vid dom här stora gröna sakerna efter fluffy vad gör man där??
FuskFreddie Skrivet 8 Oktober 2003 Författare Rapport Skrivet 8 Oktober 2003 i det rum som ron och hermione blir instängda! :)
king-of-the-kung-fu Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Skrivet 12 Oktober 2003 man ska göra massa konster på dom djur som kommmer upp ur marken!!
FuskFreddie Skrivet 12 Oktober 2003 Författare Rapport Skrivet 12 Oktober 2003 man ska göra massa konster på dom djur som kommmer upp ur marken!!Hur??? ska man avända flipendo el? :?
Joy Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Skrivet 16 Oktober 2003 Jo du Fuskfreddie, Dem där växt armarna? Jag förstår vad du menar.. Du kommer att se en växt som lyser, den ska du skjuta en laddad flipendo stöt på, efter det kommer den att försvinna och då tar du nästa lysande, gör så tills du kommer till mitt Växten, den svåraste, gå fram mot den och den kommer ladda ett slag, när du ser det, spring till kanten, och efter den har slått skjuter du en laddad flipendo stöt på den igen, sen går du fram och väntar tills den laddar och fortsätter så.. Nästa gång du behöver hjälp kan du bara lägga in frågan =)
FuskFreddie Skrivet 19 Oktober 2003 Författare Rapport Skrivet 19 Oktober 2003 nu har jag klarat ut det! :)
Joy Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Skrivet 19 Oktober 2003 Jaså... Men har du fått alla trollkarls kort? Det har jag! Om du inte fått alla kan jag hjälpa dej, med nåt speciellt kort i alla fall..
FuskFreddie Skrivet 20 Oktober 2003 Författare Rapport Skrivet 20 Oktober 2003 hur får man dom nu då??
Demon_Hunter Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Skrivet 20 Oktober 2003 Jaså... Men har du fått alla trollkarls kort? Det har jag! Om du inte fått alla kan jag hjälpa dej, med nåt speciellt kort i alla fall.. Har inte fått alla....Kan du skriva in vart man hittar alla?
Rekommendera inlägg