Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Hej jag har snart klarat ffx men har bara några små saker att fixa ochdet är det jag ubdrar om någon kunde hjälp migmed :rolleyes:...Det första är att jag slogs mot sin på luftskeppet men jag dog och hade sparat rätt långt efter :meddum: :meddum: och nu har jag glömt av vart man ska gå när man ska snacka med den där tjejen så att sin kommer upp på listan hon finns inte på highbridge för där står det bara en stor och en liten kille.. det andra är att jag vill magic sisters har blossom crown och flower sceptre och jag har klarat alla hennes aeons utom anima och magic sisters för att man måste ju ha dom för att möta dom... !! jag undrar också hur man laddar upp Cloudy Mirror jag har Sun Sigil och Sun crest eller vad den heter Mars crest och Venus cerst också jag behöver ju dom för att få dom flestas Ultimata vapen.. så snälla hjälp mig jag behöver svar!!! :cool:

Redigerat av TheSnygg
  • 2 veckor senare...
Skrivet

Hej jag har snart klarat ffx men har bara några små saker att fixa ochdet är det jag ubdrar om någon kunde hjälp migmed :rolleyes:...Det första är att jag slogs mot sin på luftskeppet men jag dog och hade sparat rätt långt efter :meddum:  :meddum: och nu har jag glömt av vart man ska gå när man ska snacka med den där tjejen så att sin kommer upp på listan hon finns inte på highbridge för där står det bara en stor och en liten kille.. det andra är att jag vill magic sisters har blossom crown och flower sceptre och jag har klarat alla hennes aeons utom anima och magic sisters för att man måste ju ha dom för att möta dom...  !! jag undrar också hur man laddar upp Cloudy Mirror jag har Sun Sigil och Sun crest eller vad den heter Mars crest och Venus cerst också jag behöver ju dom för att få dom flestas Ultimata vapen.. så snälla hjälp mig jag behöver svar!!!  :cool:

eee okej mkt grejer du behöver hjälp med !!! :D jag kom inte ihåg allt men ja vet att man :

1 laddar cloudy mirror i macalonia Woods ( efter tunder plains i skogen ) du ska gå upp på en gren eller nått .... å sen ska då gå till ett ställe ( som innan när du inte hadde cloudy mirror stog det en gubbe i vägen ) !! där du ska ladda cloudy mirror ser lite ut som en glittrande blomma ( där kan du ladda vapen ) !

du måste också ha klarat alla aeons i reimen tempel innan du kan ladda upp cloudy mirror till cestel mirror

Skrivet

Hej jag har snart klarat ffx men har bara några små saker att fixa ochdet är det jag ubdrar om någon kunde hjälp migmed :rolleyes:...Det första är att jag slogs mot sin på luftskeppet men jag dog och hade sparat rätt långt efter :meddum:  :meddum: och nu har jag glömt av vart man ska gå när man ska snacka med den där tjejen så att sin kommer upp på listan hon finns inte på highbridge för där står det bara en stor och en liten kille.. det andra är att jag vill magic sisters har blossom crown och flower sceptre och jag har klarat alla hennes aeons utom anima och magic sisters för att man måste ju ha dom för att möta dom...  !! jag undrar också hur man laddar upp Cloudy Mirror jag har Sun Sigil och Sun crest eller vad den heter Mars crest och Venus cerst också jag behöver ju dom för att få dom flestas Ultimata vapen.. så snälla hjälp mig jag behöver svar!!!  :cool:

eee okej mkt grejer du behöver hjälp med !!! :D jag kom inte ihåg allt men ja vet att man :

1 laddar cloudy mirror i macalonia Woods ( efter tunder plains i skogen ) du ska gå upp på en gren eller nått å sen ska då gå till ett ställe ( som innan när du inte hadde cloudy mirror stog det en gubbe i vägen ) !! där du ska ladda cloudy mirror ser lite ut som en glittrande blomma ( där kan du ladda vapen ) !

du måste också ha klarat alla aeons i reimen tempel innan du kan ladda upp cloudy mirror till cestel mirror

• Skapa ny...