gurreb Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 hej vet nån om nåt fusk eller ställe som man kan hitta en helikopter som kan lyfta bilar ???????? svara snälla :evil: :evil: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Japp..man får den under ett uppdrag men man kommer bara kunna använda magneten under uppdraget.. :( och jag vet inga fusk som gör så att man får den helikoptern.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 25 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 ok någon annan som vet nåt fusk eller ???????? eller kan nån bra sida ?++ :evil: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 magneten på helikotern finns bara på uppdraget som han skrev .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jensito Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Jag tror inte att det finns men jag har sett en militärhelekopter på flygplatsen i San Fierro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 den helikopten kan bara användas vid de updraget aldrig mer om inte nån sån kod kommer fram föresten vad ska du ha den sk*ten till ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Han kanske vill lyfta upp alla bilar och slänga dem i sjön :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Jag tror inte att det finns men jag har sett en militärhelekopter på flygplatsen i San Fierro de ä ju ingen militärhelikopter :P . de ä ju coastgard . ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 9 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 nä jag ska flyga dem högst upp och sen ska jag sätta en bomb i bilen och aktivera den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 tyvärr kommer du nog inte kunna göra så . . :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 10 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 tyvärr kommer du nog inte kunna göra så . . :/ det gjick ju med en last bil på uppdraget jätte grymt så varför kan man det ej nu ???? :evil: :evil: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 qurreb . Vad du har blivit ond på sista tiden :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg