Själv gillar jag Star cup bäst för mina favorit banor är med där :)
Vilken är eran favorit?
Själv gillar jag Star cup bäst för mina favorit banor är med där :)
Vilken är eran favorit?
Flower cup och Star cup gillar jag men jag röstade på Flower cuo
Ingen speciel
ingen speciell, men om jag måste svara väljer jag all cup
Ingen speciel här heller.
Min favvocup är lätt Star Cup.
Special Cup om jag tog rätt för den har dom mest speciella och roliga banorna. Min favorit bana är ju Waluigi Stadium men eftersom dom andra banorna för övrigt är tråkiga så blir det Special Cup
↗ till inläggetHöll på att välja den, men eftersom dem 2 första banorna där är så sega så struntade jag i det...Special Cup om jag tog rätt för den har dom mest speciella och roliga banorna. Min favorit bana är ju Waluigi Stadium men eftersom dom andra banorna för övrigt är tråkiga så blir det Special Cup
Star coup är min favo mina favorit banor finns där :)
Ingen speciell.. Men special e ju kul... (bara ej "dino" banan)
men jag väljer nog all cup tour om jag MÅSTE välja nån.. (röstade på "ingen speciell"
all cup tour
Muschroom cup
Muschroom cup
Jag har börjat gillar Mushroom cup men det finns bara en anledning ( Waluigi stadium :D )
En genomgång på alla cuper:
Flower cup: Korta banor lättaste banorna kanske till och med.
Mushroom cup: Roliga banor jag gillar mest iaf Daisy cruser och Waluigi stadium men dom andra är nog roligast.
Star cup: Många bra banor.
Special cup: Långa sega tråkiga banor.
↗ till inläggetWaluigi Stadium och Daisy Cruiser ingår i Flower Cup =)Jag har börjat gillar Mushroom cup men det finns bara en anledning ( Waluigi stadium :D )
En genomgång på alla cuper:
Flower cup: Korta banor lättaste banorna kanske till och med.
Mushroom cup: Roliga banor jag gillar mest iaf Daisy cruser och Waluigi stadium men dom andra är nog roligast.
Star cup: Många bra banor.
Special cup: Långa sega tråkiga banor.
jag hatar dry dry land eller vad den nu heter jag kommer alltid 2 eller 3 på den nästan alltid :(
All cup tour
fixat kakashi..
lätt all cup tour
lätt all cup tour
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in