timpalimpa4 Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Behöver du hjälp bara skriv jag kan mycket om data B) Jag kan allt om HL2,HALO och många andra spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Man får inte göra sånna här trådar, tyvär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Du kan vänta tills någon frågar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 pm:a honom då!!!!! :huh: duh! -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Som de andra redan skrivit (anmäl istället är ni snälla) så har vi förbjudit såna här "jag kan" trådar. En anledning är att om någon vill ha hjälp så skriver de det. Alla här kan något om något spel, och om alla skulle göra "jag kan" trådar skulle forumet svämmas över. Tråd låst. Vänta tills någon ber om hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg