milla1077 Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Hejsan! Jag undrar om någon vet hur man flörtar, visslar och viskar? Har aldrig riktigt fattat det, så om någon skulle vara jätte snäll och svara på dessa frågor är jag jätte tacksam :D ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Skriver man inte /dance typ? Jag kanske har glömt bort, jag spelar mest guild wars nu så..(man gör så i gw iaf..) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Okey, tack jag fattar äntligen :D . Ni kan ta och låsa tråden nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 /kiss /flirt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Det finns massor med andra också det kan man se åvanför chatscreenen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg