_hell_boy__4 Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 (redigerat) d hä mé boolProp testingcheatsEnable true hu gö man ja kan varken styra humör mäta´n eller göra alien gubbar fast ja trycker shift+n gå d ba på eng version??? :unsure: : unsure : --- ändrat, din rubrik bröt mot §1.25. --- Redigerat 26 Juni 2005 av Chihuahua Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Hej. Ändrade din rubrik, den bröt mot §1.25. Vad gäller din frågan, så måste du skriva texten precis rätt. Den ska vara boolProp testingCheatsEnabled true. Sen trycker du Enter och gör en ny familj. Där inne trycker du Shift + n. Då ska det komma upp en ruta på engelska där det står att du är i Debug Mode. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_hell_boy__4 Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 dte funkarfortfarande inte är d så här man ska skriva+? boolProp testingCheatsEnable true+? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_hell_boy__4 Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 dte funkarfortfarande inte är d så här man ska skriva+? boolProp testingCheatsEnable true+? och i såfall så det ä väll shifft som sitter under caps lock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*STAR* Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 håller me..funkar inte men jag ska testa igen..nån gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Om man vill flytta humörmätarna ska man slå in koden när man är är i kvarter läget där man flyttar in familjer vräker familjer osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Jag har typ testat det 1000 gånger men det fungerar inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blondiiinenanna Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 det är inte Enable utan Enabled (med ett d på slutet, memorera det!!!) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Jag har testat det med men det fungerade inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 (redigerat) Jag har testat det med men det fungerade inte! Hejsan! För mig funkar det hur bra som helst! Om du ska styra humör mätaren(och det andra) ska du skriva in koden när du är i kvartert! Kom ihåg att där det är storbokstav ska det vara storbokstav. Sen om du vill kunna göra Alien m.m så måste du skriva in koden i läget där du ska skriva in personernas efternamn! Hoppas det funkar! Redigerat 8 Juli 2005 av milla1077 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg